בחירת סוכן פנסיוני

סוכן פנסיוני הוא איש המקצוע שאליו מומלץ לפנות כשמתלבטים באיזה ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי או ביטוח אובדן כושר עבודה לבחור. למעשה, גם אם יש לכם כבר ביטוח כזה אבל אתם לא בטוחים שהוא המתאים לכם ביותר, או חוששים שאתם משלמים סכומים גבוהים מדי שלא לצורך עבורו, כדאי לפנות אל סוכן ביטוח פנסיוני שיטפל בתיק שלכם. בנוסף, מוסמכים הסוכנים הפנסיוניים לטפל גם בתיק החיסכון לטווח ארוך ולעזור לכם להתאים לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קרן השתלמות.

מאחר שהסוכן הפנסיוני מסייע לכל אדם להבטיח את עתידו ואת עתיד משפחתו גם במצבים מורכבים כמו מחלה קשה, נכות או חוסר יכולת להתפרנס, חשוב מאוד להקדיש תשומת לב גם לבחירת איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם – כדי שהבחירה במוצרי הביטוח והחיסכון תהיה אופטימלית, ותוכלו לישון בראש שקט.

סוכן ביטוח עצמאי

 בטח שאלתם את עצמכם לא פעם האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני? איך בוחרים אחד כזה?בחירת סוכן פנסיוני נשענת בעיקר על התרשמות מרמת השירות שהוא מעניק. כל פוליסת ביטוח היא מוצר מורכב. ביטוח פנסיוני הוא הביטוח החשוב ביותר גם אם הינך עצמאי או שכיר. פוליסות ביטוח סיעודי לדוגמה עשויות להיות שונות זו מזו מבחינת ההחרגות שבהן המבוטח לא זכאי לפיצוי, סכום הכסף החודשי שמשולם ללקוח שהפך לסיעודי, פרק הזמן שבו מועבר הסכום הנ"ל (לרוב מספר שנים), תקופת ההמתנה ועוד. סוכן ביטוח פנסיוני מקצועי הוא מי שיעזור לכם להבין. מומלץ לבדוק המלצות על סוכן ביטוח לפני שבוחרים אותו. 

 

על מה אסור להתפשר ומהם המרכיבים הפחות קריטיים מבחינתכם, ובאופן כללי מהי הפוליסה הטובה ביותר עבורכם הן מבחינת הכיסוי והן מבחינת גובה הפרמיה שתשלמו עליה.

הסוכנים הפנסיוניים של גבהים אמונים על מתן שירות מקצועי, סבלני ומדויק – כך שתדעו על מה אתם משלמים לחברות הביטוח, תשלמו רק על כיסויים שאתם באמת זקוקים להם ואת הפרמיה המינימלית האפשרית, תקבלו את הפיצוי המגיע לכם כשמתרחש אירוע ביטוחי ובאופן כללי תדעו שאתם בידיים טובות.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן