ביטוח אחריות מקצועית למאמנים

המודעות לחשיבותה של פעילות גופנית נמצאת במגמת עלייה מתמדת, ויותר ויותר בני אדם עוסקים בספורט וגם מחפשים אנשי מקצוע בתחום שיעזרו להם להתאמן באופן יעיל במיוחד. העיסוק באימון ספורט עשוי להיות מתגמל מאוד מבחינות רבות, אבל מצד שני הפעילות הגופנית, ובפרט כשהיא אינטנסיבית יחסית, עלולה גם להסתיים גם בעוגמת נפש ובפרט עקב טעות או רשלנות של המאמן. חשוב לזכור שגם אנשי המקצוע המיומנים ביותר עלולים לשגות בתום לב, ועל-מנת להגן על עצמם מפני תביעה ונזק כספי משמעותי מומלץ למאמנים לרכוש ביטוח אחריות מקצועית.

סוכנות מובילה

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים מתאים למדריכי חדר כושר, מדריכי שחייה, מאמני כדורגל, מאמני טניס, מאמני כדורסל, מדריכי אמנויות לחימה, מורים לטאי צ'י, מדריכי תנועה ומחול, מאמני פיתוח גוף, מאמני מרימי משקולות ועוד. מאחר שלכל ענף ספורט מאפיינים ייחודיים משלו חשוב להתאים את הפוליסה ספציפית לכל מבוטח, ומי שיכול לעזור לכם לעשות זאת הוא סוכן ביטוח בעל ניסיון בתחום האחריות המקצועית. בעלי מקצוע רבים לא יודעים כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית, לכן מומלץ להיעזר בסוכן שמבין ויכול לעזור.

הדגשים העיקריים של ביטוח אחריות מקצועית למאמן

בין הדגשים שחשוב במיוחד לבחון כשמחפשים ביטוח אחריות מקצועית למאמנים: גבול האחריות (שבאופן טבעי רצוי שיהיה גבוה ככל האפשר), ההשתתפות העצמית אם ישנה (כשמן הסתם השאיפה היא שתהיה מינימלית), החרגות שונות לפוליסה אם ישנן, גובה הפרמיה והתנאים הנדרשים לכך שהביטוח יהיה בתוקף (הכשרה מקצועית רלוונטית של המאמן, תעודת עזרה ראשונה, נוכחות של מציל כשמדובר על קורס שחייה, הצהרות בריאות של המתאמנים ועוד).

סוכני הביטוח המנוסים של גבהים ישמחו לעזור לכל מאמן או מאמנת בכל תחום ספורט פוליסת ביטוח שמתאימה להם במיוחד – כזו שתעניק מקסימום שקט נפשי בעלות מינימלית. מומלץ בחום לא לוותר על הביטוח, שכן אנחנו חיים בעידן שבו מוגשות תביעות רבות בגין נזקים מסוגים שונים, וגם מאמנים חשופים להגשת תביעה כספית נגדם, גם אם שגו בתום לב.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן