ביטוח בריאות מחיר

ביטוחי בריאות מוצעים לנו הן על-ידי קופות החולים – במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים) ותחת שמות כמו "כללית מושלם", "מכבי זהב", "מאוחדת שיא" וכו' – והן על-ידי חברות הביטוח. בנוסף כל פוליסה מורכבת בהתאם לצרכים הספציפיים של כל מבוטח ומבוטחת, ובהתאם טווח המחירים עשוי להיות רחב למדי.

 

מרכיבים נוספים שמשפיעים על עלות הביטוח הם הגיל והמצב הבריאותי. בחירה נכונה של ביטוח הבריאות מוזילה את העלות של הכיסוי החשוב ומאפשרת לכם ליהנות מראש שקט בלי לשלם יותר מדי.

 

בכל מקרה כשמשווים בין ביטוחי בריאות שונים מחיר כל פוליסה הוא כמובן שיקול שמתבלט לעין, אבל חשוב לבדוק גם מה מציעים לנו ובעיקר מה אנחנו באמת צריכים. למה צריך סוכן ביטוח? ואיזה סוכן ביטוח מומלץ?

 

מרכיב אחד בביטוחי הבריאות הפרטיים הוא מימון תרופות שלא נכללות בסל הבריאות. מרכיב אפשרי אחר הוא האפשרות לבחור מנתח ואפילו לעבור ניתוח או השתלה בחו"ל (בלי לשלם על כך סכומי עתק). קבלת ייעוץ ממומחים ומעבר בדיקות דימות מתקדמות הם עוד סוגים של שירותים שביטוח בריאות עשוי לממן עבורכם, ועוד מרכיב שיכול להתגלות כמשתלם מאוד הוא כיסוי עבור טיפולי שיניים ושיקום הפה.

 

עוד סוג של ביטוח רלוונטי נקרא מחלות קשות. כיסוי זה לא מממן טיפול ספציפי או שירות רפואי אחר אלא מעניק סכום כסף, בהתאם לבחירתכם, במקרה שמתגלה מחלה קשה (מתוך רשימה מוגדרת מראש של מחלות). מהות הכיסוי היא להבטיח שקט נפשי בהיבט הכלכלי כשמתמודדים עם אותו מצב רפואי רגיש.

 

כמו כן ישנו ביטוח שנקרא סיעודי. כיסוי זה מספק סכום כסף חודשי של כמה אלפי שקלים כדי להבטיח טיפול מיטבי במי שאיבד את היכולת להתנהל באופן עצמאי (בין אם עקב זקנה ובין אם בגיל צעיר, אחרי תאונה או בגלל מחלה).

 

כאמור כשמחפשים ביטוח בריאות מחיר הפוליסה עשוי להשתנות במידה משמעותית בין הגופים השונים. כמו כן יש חשיבות רבה לאיכות השירות, כדי שאם חלילה תצטרכו להפעיל את הביטוח, לא תיתקלו באטימות או בנסיונות התחמקות. בהתאם מומלץ להיעזר במומחים – סוכני הביטוח של גבהים מכירים על בוריו את שוק ביטוחי הבריאות וישמחו לעזור לכם לבחור נכון כיסוי מרבי לצרכים שלכם ובעלות מינימלית.

 

ביטוח בריאות מחיר

בריאות תקינה ומלאה היא מרכיב קריטי בחיים עם איכות, ובהתאם אף אחד לא רוצה להעמיד אותה בסכנה רק בגלל שיקולים כספיים. מצד שני, ישנם חלק מהתרופות והטיפולים, כולל כאלה שמצילים חיים, שעלותם גבוהה מאוד – ולכן, על-מנת שכל אדם יוכל ליהנות מכל האפשרויות שמציעה הרפואה המודרנית, כדאי להצטייד בביטוח בריאות.

כשמחפשים ביטוח בריאות מחיר כל פוליסה הוא באופן טבעי שיקול משמעותי. יחד עם זאת חשוב לבחון היטב מה כולל הכיסוי של כל פוליסה ולא רק מהי הפרמיה שתשלמו עבורה. הסיבה לכך היא שמדובר בביטוח מודולרי באופיו, כשכל לקוח בוחר לעצמו את הרכיבים הרלוונטיים לגביו. אנו מציעים ללכת על ביטוח בריאות מומלץ, או להתייעץ עם סוכן שאתם סומכים עליו.

סוכן ביטוח עצמאי

רכיב אפשרי אחד בביטוחי בריאות הוא כיסוי לטיפולים וניתוחים בחו"ל, רכיב אופציונלי נוסף הוא מימון השתלות, עוד אפשרות היא כיסוי תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, כיסוי נפוץ במיוחד נקרא מחלות קשות ומהותו תשלום סכום חד פעמי, גבוה, במקרה שאצל המבוטח מאובחנת מחלה מתוך רשימה של מחלות חמורות במיוחד, ועוד רכיבים אפשריים הם ביטוח אמבולטורי (לכיסוי אבחונים והתייעצויות, כולל בדיקות שמוגדרות כרפואה מונעת) וביטוח למימון טיפולים דנטליים.

כשבוחרים ביטוח בריאות מחיר הפוליסה מושפע לא רק מהמרכיבים שלה אלא גם ממצבו הבריאותי העכשווי של המבוטח ומגילו. כמו כן יש לקחת בחשבון את הכיסוי הבריאותי הקיים במסגרת קופת החולים כולל תוכנית השב"ן (כללית מושלם, מכבי פלטינה וכו') אם ישנה.

כדי לקבל מספר הצעות מחיר רלוונטיות מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח מומלץ בעל ניסיון ויושרה גם יחד. הסוכנים של גבהים אמונים על אפיון מדויק של הצרכים של כל לקוח, ועל סמך צרכים ספציפיים אלה התאמת פוליסת ביטוח בריאות עם מקסימום כיסוי ומינימום תשלום חודשי.

דילוג לתוכן