ביטוח דירה השוואת מחירים

לעשות ביטוח דירה זה מסוג אותם הדברים שכולנו מתעניינים בהם סביב רכישת הדירה, כי מי לא היה רוצה לדעת שהדירה שלו מבוטחת? אומנם זה נכון שכאשר אנחנו קונים דירה אנחנו מקווים בכל ליבנו שהיא תחזיק מעמד לשנים ורק תניב לנו עוד ועוד רווחים, אך לא כל הדברים תלויים בנו. הדירה עלולה להינזק בלא מעט דרכים, החל מרעידות אדמה ועד פריצה, הרס או שריפה. יש אינספור תרחישים נוראיים שאיש מאיתנו לא היה רוצה לחשוב עליהם בכלל ולכן ביטוח דירה זה מסוג אותם הדברים שאי אפשר לוותר עליהם. במקרים קשים יכול להגרם גם נזק לתכולת הדירה ולכן חשוב שיהיה גם ביטוח תכולה כלול בפוליסה.

סוכן ביטוח עצמאי

מה כלול בביטוח וכמה הוא יכול לעלות?

בבואכם לבדוק לעומק את הנושא של ביטוח דירה השוואת מחירים אתם תגלו שיש לא מעט גורמים שיוכלו להשפיע על המחיר. ראשית, לאיזו סוכנות ביטוח אתם פונים? כי כמובן שבכל מקום תקבלו הצעה קצת אחרת. שנית, נתונים כמו ממתי עומד המבנה שבו נמצאת הדירה שלכם יכולים להשפיע על המחיר וכך גם השאלה האם המבנה כולו עבר תמ"א 38 או לא תשפיע על המחיר. קחו בחשבון שגם שטח הדירה יכול להיות משמעותי מבחינת עלות הפוליסה כי כמובן שברוב המקרים אם הדירה גדולה יותר – עלות הפוליסה תהיה בהתאם. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לקרוא את הצעת מחיר ביטוח הדירה שתקבלו ולעבור על הסעיפים לפני שאתם חותמים.

איך תדעו שאתם בוחרים סוכנות ביטוח טובה?

לא חסרות סוכנויות של ביטוח בישראל ובדרך כלל במקומות כאלה תוכלו לעשות לא רק ביטוחי דירה אלא גם עוד הרבה ביטוחים אחרים. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה שיותר פרטים אודות סוכנות הביטוח לפני שאתם מתחייבים להיות לקוחות שלה, כמו לדוגמא: מה הוותק של הסוכנות? האמינות? המחירים? והזמינות? כל אלה יובילו אתכם למסקנה אחת פשוטה: אנחנו בסוכנות הביטוח "גבהים" מחכים לכם ונעניק לכם את הטוב ביותר שאפשר בכל מה שקשור לביטוחים מסוגים שונים, אז למה שלא תבואו אלינו לפגישה עוד היום?

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן