ביטוח תאונות אישיות השוואת מחירים

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח נפוץ למדי. אמנם לכאורה מדובר בסוג של ביטוח בריאות, אבל ישנם הבדלים מהותיים בינו לבין ביטוחי הבריאות ומומלץ לרכוש כיסוי זה בלי קשר לביטוחים אחרים שברשותכם. מהות ביטוחי תאונות אישיות היא הענקת סכום כסף, קבוע מראש, אם המבוטח נפגע בתאונה. סוגי התאונות המזכות בסכום הכסף הנ"ל מפורטים כמובן בפוליסה, וכשבוחרים ביטוח תאונות אישיות השוואת מחירים היא כמובן צעד מתבקש.

על-מנת להגיע להחלטה המיטבית עבורכם, חשוב להשוות לא רק את מחיר הפוליסה, כלומר את הפרמיה החודשית, אלא גם את היקף הכיסוי. הסיבה לכך פשוטה: ישנם הבדלים בלתי מבוטלים בין ביטוחי תאונות אישיות שונים, וכדאי להתאים את הפוליסה לצרכים הספציפיים שלכם. כך למשל ישנן פוליסות שלא כוללות פגיעה במהלך פעילות ספורט אתגרי ואם מדובר בתחביב שאתם נוהגים לבצע לעתים קרובות, מן הסתם כדאי לחפש ביטוח שכן מכסה גם תחום זה.

החלפת סוכן ביטוח

רוב האנשים לא יודעים למה צריך ביטוח תאונות אישיות. באופן כללי ישנם 5 כיסויים עיקריים במסגרת ביטוח התאונות האישיות: אובדן כושר עבודה, נכות, סיעוד, אשפוז וגם שברים או כוויות.

לגבי אובדן כושר עבודה חשוב להדגיש שכיסוי זה במסגרת ביטוח תאונות אישיות לא מהווה תחליף לפוליסה ספציפית למקרים שבהם האדם לא יכול להתפרנס. כמו כן השוואת מחירים בין ביטוחים שונים חייבת לקחת בחשבון את הרף המינימלי – ישנן פוליסות שמעניקות פיצוי כבר כשישנה פגיעה של 25% בכושר העבודה ולעומתן ביטוחים שהמבוטחים יכולים להפעיל רק במקרים של אובדן 75% מכושר העבודה או יותר. דגש נוסף הוא ההגדרה של אובדן כושר העבודה, ובפרט האם הוא תקף רק כשהמבוטח לא יכול לעבוד בכלל או גם כשהמבוטח לא יכול לעסוק בתחום שבו התפרנס קודם לפגיעה.

עוד סעיף משמעותי במיוחד הוא כמובן גובה הפיצוי בכל אחד מהמקרים. מומלץ לבחור פוליסה בעזרת סוכן ביטוח מנוסה – הסוכנים של גבהים מיומנים מאוד בהתאמת ביטוחי תאונות אישיות ללקוחות וישמחו לעזור גם לכם להבטיח לעצמכם שקט נפשי אמיתי.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן