ביטוח תאונות אישיות מחירים

ביטוח תאונות אישיות נועד לספק כיסוי למקרים שבהם עקב אירוע חד פעמי, פתאומי וכזה שלא ניתן היה לצפותו מראש – או במילה אחת, תאונה – האדם מאבד את היכולת לעבוד, הופך נכה, סובל משברים או כוויות, עובר אשפוז או הופך לסיעודי. עבור כל אחד מהמקרים הנ"ל מוגדר בפוליסה פיצוי בגובה מסוים, וסכום הכסף מסייע למבוטח להתמודד עם תוצאות התאונה בהיבט הכלכלי.

כשמחפשים ביטוח תאונות אישיות מגלים טווח מחירים רחב למדי. הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על הפרמיה החודשית שתשלמו הם המרכיבים שנכללים בפוליסה (בכל ביטוח ייתכנו מקרים אחרים שמוגדרים כ"תאונה"), וכן גובה הפיצוי עבור כל מקרה ביטוחי. חלק מאנשים לא יודעם לגבי ביטוח תאונות אישיות האם כדאי לעשות אותו, ולכן אנחנו ממליצים להעזר בסוכן.

לגבי היקף הכיסוי, חשוב מאוד לבחון מהן ההחרגות של כל פוליסה: לדוגמה, ישנם ביטוחים שלא מכסים פגיעה במהלך נסיעה בטרקטורון, ביטוחים אחרים לא מכסים פגיעה תוך כדי פעילות ספורט אתגרי וגם פעולת טרור לא מוגדרת בכל פוליסה כאירוע שמאפשר את הפעלת הביטוח.

בחירת סוכן פנסיוני

כמו כן חשוב לבדוק מהם התנאים להפעלת הסעיפים השונים בביטוח. למשל כיצד מוגדרת "נכות", מהי ההגדרה של "אובדן כושר עבודה" (האם חוסר יכולת לעבוד באופן כללי או גם פגיעה בכושר העבודה בתחום הספציפי שבו המבוטח עסק לפני הפגיעה), האם ישנה תקופת אשפוז שעליה לא תקבלו פיצוי (בדרך כלל היומיים הראשונים מוגדרים כתקופת המתנה) ועוד.

עוד דגש חשוב בהשוואת מחירי ביטוחי תאונות אישיות הוא הסכום שאותו יקבל המבוטח במקרים השונים. עבור אשפוז מדובר בסכום קבוע לכל יום (פרט לתקופת ההמתנה), עבור נכות מדובר בסכום חד-פעמי שמהווה מכפלה של אחוזי הנכות והסכום שמופיע בפוליסה, במקרה של שבר מיקומו משפיע על הפיצוי ואילו במקרים שבהם המבוטח הופך לסיעודי הפיצוי יהיה סכום חד-פעמי או לחילופין קצבה חודשית לפרק זמן קבוע מראש.

מאחר שמדובר בביטוח מורכב למדי, ההמלצה היא להסתייע בסוכן מיומן כדי לבחור נכון את הפוליסה האופטימלית עבורכם. סוכני הביטוח של גבהים אמונים על התאמת ביטוחי תאונות אישיות לכל לקוח ולקוח, וישמחו לעזור גם לכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן