החלפת סוכן ביטוח

אנחנו חיים בתקופה שבה מנעד האפשרויות שלנו ביותר ויותר תחומים הולך ומתרחב, ובפרט יש לנו חופש בחירה מלא של אנשי המקצוע שיעזרו לנו להתנהל נכון. כך גם לגבי סוכני ביטוח: מאז הרפורמה בענף, רשאי כל מבוטח לבחור את הסוכן שיטפל עבורו בכל הפוליסות שלו. הבחירה החופשית, ובמסגרתה האופציה של החלפת סוכן ביטוח, אפשרית בכל נקודת זמן וללא שום סייג. בנוסף, הפעולה עצמה מתבצעת בפשטות באמצעות מילוי טופס שמייפה את כוחו של הסוכן החדש שבו בחרתם לטפל בפוליסות שלכם (כולן או חלקן, בהתאם למה שהחלטתם).

רוב בני האדם, כדאי לדעת, לא מקדישים כמעט תשומת לב לנושא הביטוח. אמנם אנחנו משלמים סכומים בלתי מבוטלים מדי חודש עבור פוליסות שונות כמו ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוחי רכוש ועוד, וכן עבור מוצרי חיסכון לטווח הארוך, אולם מרגע שנחתמו המסמכים מעטים עוקבים אחרי התשלומים שנגבים מהם וממשיכים לבחון את הפוליסות ואת מידת ההתאמה לצרכים המשתנים שלהם. כדי להמנע מהחלפת סוכן ביטח, מומלץ מראש לבדוק המלצות על סוכן הביטוח שאתם בוחרים.

חשוב להבין שביטוח הוא מוצר יקר ערך, גם בגלל שיש לשלם עליו מדי חודש (כשהפרמיה מתעדכנת עם הזמן), וגם בגלל ההשפעה העצומה שלו על החיים כשמתרחש אירוע ביטוחי, כלומר אירוע שמצדיק את הפעלת הפוליסה. בהתאם ההמלצה היא לבחון את תיק הביטוחים בתדירות של לפחות אחת לשנה, ולעשות זאת בעזרת סוכן ביטוח מקצועי, מהימן ואמין. אם אתם בוחרים סוכן ביטוח חיים, מומלץ לבדוק את ההמלצות לפני כן. רק מודעות מלאה לנושאים שמכוסים על-ידי הביטוחים השונים מאפשרת קבלת החלטות מושכלת, ורק כשאתם יודעים בדיוק על מה משולמת כל פרמיה אתם יכולים לדעת בוודאות שאין כפל ביטוחים ותשלומים מיותרים לחברת הביטוח. בפרט כך הדבר בביטוחים מורכבים כמו ביטוח סיעודי, ביטוחי בריאות שונים וביטוחי חיים – הסוכנים של גבהים ישמחו לבחון ביחד אתכם את הצרכים שלכם ולהתאים לכם את הביטוחים האידיאליים כך שתקבלו מקסימום תמורה עבור כספכם, וכאמור החלפת סוכן ביטוח היא פעולה פשוטה וקלה.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן