הצעת מחיר ביטוח חול

ביטוח חול, כלומר פוליסה המכסה נזקים שונים שעלולים להיגרם במסגרת נסיעה לחוץ לארץ או בהקשר של טיול לחו"ל, הינו ביטוח זול יחסית ומומלץ בחום – כדי שתוכלו ליהנות מעבר לים בראש שקט באמת.

כשמקבלים הצעת מחיר לביטוח מסוג זה ישנם מספר פרטים שחשוב מאוד לבדוק. הבסיס של הביטוח הוא כיסוי של הוצאות רפואיות בגין פציעה או מחלה בעת השהות בחו"ל. הכיסוי כולל גם החזר תשלומים בגין קניית תרופות, אשפוז בבית חולים במקום שבו אתם שוהים, הטסה לארץ וגם טיפול שיניים שמוגדר כחירום – יש לוודא שכל המרכיבים הנ"ל אכן מכוסים, ללא סייגים, כדי שאם חלילה תידרשו להפעיל את הביטוח במצב מצוקה לא תגלו שאתם אלה שבעצם אמורים לממן את האשפוז.

סוכן ביטוח עצמאי

סעיפים אחרים אינם חובה – כך למשל כיסוי איתור וחילוץ מומלץ כשאתם בטיול תרמילאים במזרח הרחוק או בדרום אמריקה, אבל במסגרת חופשה ברומא או בבודרום אפשר בהחלט לוותר עליו. כיסויים אחרים נקבעים בהתאם לאופי החופשה: כך למשל ישנן פוליסות שלא כוללות פציעה במהלך ביצוע פעילות ספורט אתגרי ולא מתאימות למי שכן מעוניין לנצל אטרקציות מסוג זה, וגם חופשת צלילה או חופשת סקי מחייבת רכישת הרחבות מתאימות. כאשר מחפשים ביטוח נסיעות לחול המלצות זהו דבר שכדאי לקרוא.

אופציות נוספות במסגרת ביטוח חול הן קבלת פיצוי במקרים שבהם אין לכם ברירה אלא לבטל או לקצר את הטיול, פיצוי בגין מטען שאבד או ניזוק, פיצוי בגין גניבה של לפטופ או סמארטפון וכיסוי אחריות כלפי צד ג' (שמכסה נזקים שגרמתם לאדם אחר במהלך השהות בחו"ל).

עוד סעיף שמשפיע על הצעת המחיר ויש לקחת אותו בחשבון הוא גובה ההשתתפות העצמית בכל אחד מהמקרים הנ"ל. רק על סמך שקלול כל הפרמטרים הרלוונטיים תוכלו לבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם – ומומלץ לעשות זאת בעזרת סוכן ביטוח. הסוכנים של גבהים אמונים על מתן הסברים ברורים ומפורטים לגבי כל רכיב בפוליסה ועל מציאת הביטוח המיטבי לצרכים הספציפיים שלכם ובמחיר משתלם במיוחד.  הסוכנים שלנו יעזרו לכם למצוא ביטוח נוסעים שמתאים לכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן