השוואת ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות אישיות הוא כיסוי חשוב ומומלץ לכל אדם לרכוש אותו. המלצה נוספת היא לבצע השוואה מושכלת בין מספר אופציות – רצוי בעזרת איש מקצוע מיומן, כולל סוכן ביטוח שמסייע באפיון הצרכים ובמציאת הכיסוי האופטימלי לאותם צרכים.

השאלה שבדרך כלל נשאלת היא למה צריך ביטוח תאונות אישיות? המהות של ביטוחי תאונות אישיות היא תשלום סכום כסף – לרוב חד-פעמי – בכל מצב שבו עקב תאונה נגרם לאדם נזק של ממש בדמות כוויות, שברים, אשפוז, נכות, אובדן כושר עבודה או הפיכה לסיעודי. תאונה היא לאו דווקא תאונת דרכים אלא כל פגיעה פיזית פתאומית שלא ניתן היה לצפותה מראש, פרט להחרגות שמפורטות בפוליסה. ההחרגות הנ"ל – למשל אם חברת הביטוח לא משלמת למבוטחים שנפגעו במהלך פעילות ספורט אתגרי – הן אחד המרכיבים החשובים בהשוואה בין הפוליסות השונות, ובפרט יש לוודא שאין פעילות שהיא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם שאינו חלק מהכיסוי.

סוכן ביטוח מומלץ

הסעיף השני בהשוואה הוא ההגדרות השונות ל"סיעודי", "נכות" ו"אובדן כושר עבודה". כך למשל ישנם ביטוחים שניתן להפעיל אותם רק כשהמבוטח לא יכול לעבוד בשום עבודה שהיא ואחרים מופעלים גם אם המבוטח יכול לעבוד אבל לא במקצוע העיקרי שלו. באשר לנכות, ישנן פוליסות שבהן מצוין סכום קבוע, ואם האדם חלילה הופך לנכה הוא מקבל את אותו הסכום כפול אחוזי הנכות שנקבעו לו, וישנן גם פוליסות שבהן הסכומים נקבעים גם בהתאם לסוג הנכות ולא רק האחוזים.

גם במקרים של שברים וכוויות הפיצוי הכספי שנועד לסייע למבוטח להתמודד עם הקושי הכלכלי שנוצר בעקבות התאונה, הסכום נקבע בהתאם לחומרת המצב (על בסיס סכום הביטוח, כמובן), ואילו במקרים של אשפוזים הפיצוי הוא סכום קבוע לכל יום אשפוז (פרט למספר ימים ראשונים שמוגדרים כתקופת המתנה). את כל ההשוואות הנ"ל מומלץ כאמור לעשות בעזרת סוכן ביטוח, שיכול לעזור גם בבחירת סכום הביטוח האופטימלי. סוכני ביטוח של גבהים הינם בעלי ידע מקצועי רחב היקף, מכירים היטב את כל הפוליסות של ביטוחי התאונות האישיות ויעזרו גם לכם להגיע לכיסוי הטוב ביותר ביחס לגובה הפרמיה. בכל מקרה כאשר מתעניינים בביטוח תאונות אישיות השוואת מחירים היא דבר הכרחי.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן