השוואת מחירי ביטוח

פוליסת ביטוח היא מוצר, וכמו כל מוצר אין סיבה לשלם מחיר יקר מדי ועל כן השוואת מחירים היא צעד מתבקש. מצד שני, בניגוד למוצרים שהם אחידים במהותם – כשאתם מחפשים דגם ספציפי של מזגן תקבלו את אותו פריט בדיוק בכל חנות – פוליסות הביטוח שמציעות חברות הביטוח השונות עשויות להיות שונות במידה ניכרת זו מזו, ולכן הבחירה חייבת לקחת בחשבון לא רק את העלות אלא גם התמורה. אז אם אתם שואלים את עצמכם מה זה ביטוח חיים, או כל סוג אחר של ביטוח אתם צריכים סוכן שיעזור לכם.

סוכן ביטוח בריאות

כך למשל השוואת מחירי ביטוח חיים צריכה לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: גיל סיום הביטוח, סוג הביטוח (ריסק, כלומר ביטוח רק למקרי מוות, או כזה שכולל גם רכיב של חיסכון) וכמובן סכום הביטוח. בחירת ביטוח תכולת דירה מחייבת תשומת לב להחרגות שונות והרחבות אפשריות (כיסוי רעידת אדמה, ביטוח צמודי מבנה ועוד), ובמסגרת רכישת ביטוח מבנה הרחבה מקובלת היא לנזקי מים. תוספת חשובה אחרת לביטוח זה, שבחלק גדול מהמקרים נלקח במסגרת קבלת משכנתא (וגם אז כמובן כדאי לבצע השוואת מחירים מושכלת), היא הרחבה של הכיסוי למלוא ערך הנכס (כולל ערך הקרקע ולא רק המבנה), כדי שבמקרה של "טוטאל לוסט" יוכל המבוטח לרכוש דירה חדשה.

ביטוחים בריאותיים וסיעודיים הם מורכבים אפילו יותר, ובאופן כללי ההמלצה היא לבצע השוואת מחירי ביטוח מכל סוג בעזרת סוכן ביטוח מנוסה. העזרה של איש מקצוע מיומן באה לידי ביטוי במספר היבטים משמעותיים: ראשית, תוכלו לקבל הסברים ברורים ומדויקים לגבי היקף הכיסוי של כל פוליסה ומידת ההתאמה שלה לצרכים שלכם. שנית, תוכלו להשוות בין מספר מוצרי ביטוח רלוונטיים לגביכם ולהגיע לכיסוי המושם עבורכם. שלישית, מובטח לכם שתימנע התופעה הנפוצה למדי של כפל ביטוחים שמגדילה את ההוצאות שלכם בהווה מבלי שתהיה לכך תמורה עתידית.

סוכני הביטוח של גבהים אמונים על מתן שירות קשוב ואיכותי, הן כשהמטרה היא בחינת תיק הביטוח הנוכחי לצורך אופטימיזציה שלו והן כשהמטרה היא השוואת מחירים לביטוחים חדשים.
סוכן ביטוח מומלץ יכול לעזור לכם להחליט החלטות חשובותש קשורות לעולם הביטוח כמו למשל מהו סכום ביטוח חיים מומלץ.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן