חיסכון פנסיוני לעצמאים

חיסכון פנסיוני לעצמאים – אל תדחו את זה!

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים לעבוד בתור עצמאים ויש לכך סיבות רבות ומגוונות. יש מי שבוחר להיות עצמאי כי יש בכך פוטנציאל רווח גדול יותר ואילו אחרים מעדיפים להיות עצמאיים כדי להרגיש שהם לא תלויים באף אחד. מה שבטוח זה שגם אם אתם עצמאים אתם צריכים שתהיה לכם פנסיה, ולכן חיסכון פנסיוני לעצמאים זה לא דבר שכדאי לכם לדחות את ההתעסקות בו. ככל שתתחילו לחסוך מוקדם יותר בחייכם כך יהיה לכם יותר כסף בעתיד ויתרה מכך, כך גם תוכלו להפריש פחות כספים בחודש. לכן אין טעם לדחות את הדברים וכדאי שתתעמקו בנושא הזה כבר עכשיו.

סוכן ביטוח חיים

איך עומדים בהפרשות לפנסיה?

מי שלא רגיל להפריש כספים לפנסיה בדרך כלל נתקע בשלב שבו הוא מנסה להבין איך עושים את זה ואיך מתרגלים למעשה לחיות עם פחות כסף. עם זאת, חשוב שתבינו: ההפרשה שלכם לפנסיה צריכה להיות פרופורציונאלית לסכום שאתם מרוויחים, כך שלא באמת תחושו את העניין הזה בניהול השוטף של חשבונכם. בנוסף לכך, אתם תראו שפשוט תתרגלו למצב החדש שבו אתם מפרישים כספים לחיסכון הפנסיוני שלכם בכל חודש, ועדיף שתתרגלו לעניין הזה כמה שיותר מוקדם. בסופו של דבר, דמי הפנסיה שלכם באחריותכם.

ממי ניתן לקבל המלצות על מוצרים פנסיונים שונים?

כמובן שבעידן שבו אנחנו חיים יש מגוון אדיר של אפשרויות בתחום הפנסיה ולכן טבעי שתרצו לקבל המלצות על הפנסיה המושלמת עבורכם. זה לא משנה אם אתם מתעניינים בנושא של חיסכון פנסיוני השוואה לעצמאים או בכל סוג אחר של פנסיה, כי בכל מקרה סוכני הביטוח שלנו בסוכנות "גבהים" הם הכתובת הנכונה. סוכני הביטוח שלנו ישמחו להמליץ לכם על מוצרים שונים וכך תוכלו לבחור בקלות את המוצר הפנסיוני המושלם עבורכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן