יתרונות ביטוח מנהלים

הכנסה כספית גבוהה מספיק גם לאחר הפרישה מעבודה היא מטרה חשובה מאין כמותה. על-מנת להבטיח אותה פותחו מספר מוצרים פיננסיים, ובפרט ישנה האופציה של ביטוח מנהלים. החוק בישראל מחייב כל שכיר ועצמאי להפריש חלק מהכנסותיו – ועל כן כדאי להיות מודעים ליתרונות של ביטוחי המנהלים. את ההחלטה הסופית, שכוללת בחירה בין ביטוח מנהלים לקרן פנסיה או קופת גמל, וכן מוצר ספציפי, מומלץ לבצע בעזרת איש מקצוע מוסמך בתחום מורכב זה. סוכן פנסיוני הוא אדם שאתם יכולים לסמוך עליו שיעזור לכם לקבל החלטה טובה עבורכם.

בחירת סוכן פנסיוני

היתרון הראשון של ביטוחי המנהלים הוא שמדובר בחוזה מחייב בין הגוף המבטח לבין המבוטח. בניגוד לקרן פנסיה, שמתנהלת על בסיס תקנון שאותו היא רשאית לשנות גם ללא הסכמת החברים בה, את ביטוח המנהלים שלכם אי אפשר לשנות בלי לקבל מכם אישור על כך. יתרון שני הוא חופש הפעולה הרחב יותר, כשבין השאר תוכלו להעביר את הפוליסה לחברה אחרת אם תרצו בכך וכן לשנות את הפרמיה החודשית (כשבכל מקרה ישנו מינימום שקבוע בחוק). אפשרות הניוד מחזקת במידה ניכרת את כוח המיקוח של המבוטח ומאפשרת לו להוזיל את דמי הניהול – כך שמקסימום מהסכום אשר נחסך אכן ישרת אותו בבוא היום כשיתחיל לקבל את הקצבאות החודשיות המגיעות לו.

מאפיין מהותי נוסף של ביטוחי מנהלים הוא האפשרות להשקיע חלק נכבד באפיקים עם פוטנציאל לתשואה גבוהה, כלומר מניות שונות. יחד עם זאת כדאי לקחת בחשבון שאפיקים אלה מתאפיינים גם בסיכון רב יותר. למי שמידת שנאת הסיכון שלו נמוכה יחסית, זוהי בהחלט אופציה שכדאי לשקול.

באופן כללי מומלץ כאמור להיעזר בסוכן ביטוח מנוסה כדי לשקלל את היתרונות של ביטוחי המנהלים ואת החסרונות שלהם, וכן על-מנת להשוות בין מוצרי חיסכון פנסיוני ספציפיים. סוכני גבהים צברו ניסיון רב בתחום הספציפי הזה וישמחו להבטיח גם אצלכם תיק פנסיוני מיטבי שמותאם בדיוק לצרכים ולהעדפות שלכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן