כמה עולה ביטוח בריאות פרטי

אמנם כל אזרחי ישראל מבוטחים על סמך חוק ביטוח בריאות ממלכתי, וחלקנו הגדול משלם גם על שירותי בריאות נוספים במסגרת קופת החולים ("מכבי זהב", "כללית פלטינום", "מאוחדת שיא") – אבל גם כך כיסוי מושלם מושג רק אם ישנו גם ביטוח בריאות פרטי.

באופן טבעי כשרוצים לרכוש פוליסה שכזו עולה השאלה כמה עולה ביטוח בריאות פרטי. למעשה גם למי שכבר מבוטח מומלץ לבחון את עלות הפוליסה ולבדוק האם ישנם ביטוחים שמספקים את אותו כיסוי במחיר נמוך יותר. יש לשים לב לדמי ביטוח בריאות שאתם משלמים.

סוכן ביטוח מומלץ

כדי לבצע השוואת מחירים מושכלת לגבי ביטוחים פרטיים בתחום הבריאות חשוב קודם כל למפות את הצרכים שלכם. ביטוח בריאות מתאפיין במודולריות, וכל אחד וכל אחת בוחרים אילו רכיבים לכלול בפוליסה. בין האפשרויות הנפוצות: כיסוי עבור ניתוחים (כולל בחו"ל), כיסוי טיפולים מיוחדים בחו"ל (כולל השתלות), כיסוי תרופות שאינן בסל התרופות, התייעצויות עם מומחים ללא תשלום, אפשרות לבחור מנתח וגם ביטוח מחלות קשות שבניגוד לכל הכל הנ"ל לא מממן פרוצדורות רפואיות אלא מעניק סכום כסף, גבוה, במקרה שהמבוטח לוקה במחלה קשה וכמובן זקוק לסיוע כלכלי כדי להתמודד איתה.

פרמטרים נוספים שיש לבחון במקביל לבדיקה כמה עולה ביטוח בריאות פרטי בכל חברה הם רמת השירות שלה ותקופת האכשרה (פרק הזמן ממועד רכישת הביטוח ועד שהופך לתקף – בדרך כלל מדובר על 3 חודשים). כאשר רוכשים ביטוח בריאות פרטי השוואה מומלצת לערוך בין הםוליסות.

על-מנת לקבל הצעות מחיר מותאמות ספציפית אליכם, ובהתאם רלוונטיות עבורכם, יש לספק לחברות הביטוח, או לסוכן ביטוח, מידע מפורט אודות מצבכם הבריאותי. באופן כללי מומלץ לבחון את פוליסות הביטוח השונות בתחום הבריאות בעזרת איש מקצוע מיומן. לסוכני הביטוח של גבהים ידע מעמיק ועדכני לגבי ביטוחי בריאות ויכולות גבוהות באופן כללי במתן הסברים מפורטים ובה בעת ברורים – כך שכל לקוח יכול להבין בדיוק מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה ועל מה בעצם הוא משלם לחברת הביטוח.

 

כמה עולה ביטוח בריאות פרטי

כמה עולה ביטוח בריאות פרטי

בשנים האחרונות יצא גם לכם לשמוע על עוד ועוד אנשים שבחרו לעשות ביטוח בריאות פרטי? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם אם גם אתם חושבים על האפשרות הזאת. להמשיך לקרוא כמה עולה ביטוח בריאות פרטי

דילוג לתוכן