סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ

כשאנחנו צעירים אנחנו לא אוהבים לחשוב על החיים בגיל השלישי – אבל כל מי שרוצה להבטיח לעצמו חיי רווחה גם אחרי גיל 60, ובעיקר להימנע ממצוקה כלכלית משמעותית בשלב שבו כבר אנחנו לא יכולים לפרנס את עצמנו, חייב להתגבר על הקושי ולתכנן את העתיד. ישנם מגוון כלים שמטרתם הבטחת הכנסה נאותה לאחר גיל הפרישה מעבודה, וכן במצבים אחרים שמובילים לאובדן היכולת להתפרנס, ועם תכנון נכון ניתן לבנות תיק פנסיוני שמבטיח עתיד כלכלי מוצלח בלי לשלם מחיר גבוה מדי בהווה.

איש המקצוע שכדאי להיעזר בו למטרה החשובה הנ"ל הוא סוכן ביטוח פנסיוני. הסוכנים הפנסיוניים אמונים על התאמת שני סוגי מוצרים לצרכים הספציפיים של כל לקוח: סוג אחד הוא מוצרי חיסכון לטווח הארוך – קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים וקופות גמל. סוג שני הוא פוליסות ביטוח שמספקות כיסוי למצבים שבהם האדם לא יכול לפרנס את עצמו או את משפחתו – ביטוחים סיעודיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, מחלות קשות וגם ביטוח חיים. הרבה אנשים שואלים האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני, אנו ממליצים שבעולם שבו רוב האנשים לא יודעים מה יש להם ועל מכוסים כמו בעולם הביטוח, כדאי שיהיה לצידך משהו שמבין עניין.

סוכן ביטוח מומלץ

כדאי לדעת שההפרדה בין שתי הקטגוריות הנ"ל אינה מוחלטת. בביטוחי חיים למשל עשוי להיות מרכיב של חיסכון, כך שגם אם המבוטח נשאר בחיים אחרי גיל סיום הביטוח הוא יקבל מחברת הביטוח סכום כסף מסוים, ומצד שני לקרנות הפנסיה (וגם לביטוחי המנהלים) אפשר להוסיף כיסוי למקרי מוות ו/או אובדן כושר עבודה.

כשמחפשים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ להעדיף אנשי מקצוע שהם לא רק בקיאים בתחום ובעלי ניסיון אלא גם אמונים על מתן שירות ברמה גבוהה. בגלל שמדובר במוצרים מורכבים, הסוכנים של גבהים מקדישים זמן ותשומת לב להסברים מפורטים כך שתדעו בדיוק על מה אתם משלמים ומה התמורה שאתם מקבלים. בנוסף מוודאים הסוכנים הפנסיוניים שלנו שאתם לא משלמים יתר על המידה בגלל כפילויות או כיסויים שאתם לא באמת זקוקים להם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן