ביטוח אחריות מקצועית מחיר

כשמחפשים ביטוח אחריות מקצועית מחיר הפוליסה, כלומר הפרמיה החודשית שיש לשלם עבור השקט הנפשי, הוא באופן טבעי שיקול משמעותי. כמו כל מוצר אחר, רוב הצרכנים ישאפו לקבל אותו בעלות המינימלית האפשרית, והדבר אפשרי – אולם חשוב לייחס משקל גם לכיסוי שמעניקה כל פוליסה. סוכן ביטוח מיומן יעזור לכם לוודא שביטוח האחריות המקצועית שלכם אכן מספק את הכיסוי המיטבי במחיר הטוב ביותר האפשרי. ניתן למצוא ביטוח אחריות מקצועית כמעט בכל תחום: ביטוח אחריות מקצועית למאמנים, רופאים,ספורטאים וכו'.

סוכנות ביטוח

כיצד נקבע מחיר ביטוח אחריות מקצועית?

המונח "ביטוח אחריות מקצועית" הוא למעשה שם כולל למגוון רחב למדי של פוליסות ביטוח אפשריות – שכן ישנו הבדל ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין לבין ביטוח דומה לרופאים, ובין שני אלה לבין ביטוח האחריות המקצועית המוצע למאמני ספורט או מהנדסים.

השיקולים העיקריים בקביעת גובה הפרמיה הם הענף שבו אתם עוסקים, גבול האחריות, גובה ההשתתפות העצמית, היקף הפעילות שלכם (שמשפיע אף הוא על היקף הנזק הכספי הפוטנציאלי במקרה של טעות או רשלנות) ועוד. לכן לא ניתן להגיד באופן מוחלט כמה עולה ביטוח אחריות מקצועית, יש צורך לבדוק את הגורמים המשתנים.

למה חשוב להבטיח רצף ביטוחי?

אנחנו חיים בתקופה שבה לקוחות לא מרוצים מרבים להשתמש באופציות המשפטיות שפתוחות בפניהם. בפרט מוגשות לא מעט תביעות נגד אנשי מקצוע בתחומים שונים בגין רשלנות או ביצוע טעויות שגרמו לנזק לתובעים. חשוב להבין שגם אם איש מקצוע טועה בתום לב, הוא עדיין אחראי לנזק שנגרם עקב אותה טעות, ושגם אנשי המקצוע הטובים ביותר והמיומנים ביותר הם בני אדם ועל כן עלולים לטעות. על-מנת שבכל מקרה שמוביל לתביעה נגדכם תזכו לרשת הביטחון של חברת הביטוח, כלומר היא תכסה את ההוצאות שלכם בגין ניהול המשפט ואף תפצה את התובע אם ייווצר בכך צורך, חשוב להקפיד על רצף ביטוחי – כך שלא יהיו פרקי זמן שלא מכוסים על-ידי ביטוח אחריות מקצועית מתאים. עוד כדאי לדעת שישנן פוליסות שכוללות כיסוי רטרואקטיבי (שמטבעו מוגבל למקרים שבהם המבוטח לא ידע כי עומדת להיות מוגשת כנגדו תביעה בגין רשלנות). הסוכנים המנוסים של גבהים יעזרו לכם להבין מהם הצרכים הביטוחיים שלכם ולבחור את הפוליסה המתאימה לכם ביותר.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן