ביטוח בריאות לילדים

אנחנו ההורים מחויבים לחלוטין לבריאות הילדים שלנו. למרות זאת, ביטוח בריאות לילד נתפש במקרים רבים כמיותר – אולי בגלל הקושי לחשוב על האוצר הקטן שלנו במצבים רפואיים רגישים ומורכבים. הקושי מובן, אבל הדחקה כמובן אינה דרך נכונה, לפחות לא במקרה זה: ביטוח בריאות שמותאם ספציפית לצרכי המשפחה הוא מוצר לא יקר, ושעשוי לחסוך לכם סכומי כסף עצומים (כשכמובן הלוואי שלא יהיה צורך להפעיל את הפוליסה הזו).

השכבה הראשונה של ביטוחי הבריאות לילדים היא במסגרת קופת החולים, והיא ניתנת אוטומטית מרגע הלידה. כשלאחד ההורים או לשניהם יש שב"נ ("מכבי פלטינה", "כללית מושלם" וכו') בדרך כלל גם לילד תהיה תוכנית דומה שמהווה שכבת ביטוח נוספת. על שכבות בסיסיות אלה מומלץ להוסיף – מיד אחרי הלידה! – ביטוח בריאות פרטי. ביטוח בריאות מומלץ לעשות לילד ישר לאחר הלידה.

סוכנות ביטוח

הסיבה לכך פשוטה: השכבות הבסיסיות לא מכסות מחלות קשות ומצבים רפואיים מורכבים שמחייבים טיפול יקר. בנוסף, אם חלילה ייווצר צורך שכזה, מן הסתם תרצו שהילד שלכם ינותח על-ידי איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו – וגם לשם כך נדרש ניתוח. הכיסויים האפשריים כוללים תורים מהירים (לרופאים מומחים ולבדיקות חיוניות כמו CT או MRI), תרופות שאינן חלק מהסל, השתלות (כולל בחו"ל) ועוד.

עוד המלצה היא לשקול לרכוש גם ביטוח סיעודי לילדים החל מגיל 3. עבור פוליסה ספציפית זו השיקול הוא כלכלי: הפרמיה שתשלמו בגיל זה היא נמוכה במיוחד, ומאחר שבביטוחים סיעודיים הפרמיה קבועה לאורך כל תקופת הפוליסה, מובטח לכם תשלום נמוך מאוד. כמו כן זהו ביטוח שצובר זכויות, כך שכשהילד שלכם יגדל הוא יוכל להפסיק לשלם את הפרמיה אבל עדיין ליהנות מביטוח (שיש בו סכום גבוה).

בכל מקרה מומלץ לרכוש ביטוחים לילדים בעזרת סוכן ביטוח עצמאי מנוסה ובקיא בתחום הספציפי הזה. סוכני גבהים אמונים על מתן שירות מעולה, כך שתוכלו לדעת בדיוק על מה אתם משלמים, מהו הכיסוי שילדיכם ייהנו ממנו, מהן הזכויות שלכם ושלהם – ובנוסף תשלמו מעט מאוד עבור הרבה מאוד, שקט נפשי אמיתי בזכות הידיעה שתוכלו לממן כל טיפול שיידרש לאוצר היקר שלכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן