ביטוח חבות מוצר

ביטוח חבות מוצר – למה זה חשוב לעסק שלכם?

אתם מנהלים עסק יחסית חדש שכולל, בין היתר, ייצור של מספר מוצרים שונים? אם כך, אתם בוודאי מבינים את המשמעות של המוצרים הללו עבור הלקוחות שלכם. כלומר, אם תשימו את עצמכם בנעלי הלקוחות שלכם אתם תראו שגם אתם בעצמכם הייתם מצפים לקנות מוצרים שלא יגרמו לכם שום נזק. עם זאת, טעויות קורות וכך גם תקלות, מה שאומר שאם לקוח יקנה מכם מוצר, יגרם לו נזק והוא גם יוכיח שהנזק נגרם כתוצאה מהמוצר שאתם ייצרתם – הרי שאתם עלולים להסתבך, ובגדול. זו הסיבה שבגללה ביטוח חבות מוצר זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם כי הם נותנים שקט נפשי וסיוע של ממש בעת צרה.

ביטוח עסקים

איזה סעיפים בדיוק נכללים בביטוח?

כאשר מדברים על ביטוח חבות מוצר ניתן לראות בדיוק את אותה התופעה החוזרת על עצמה גם בהקשרים של ביטוחים אחרים. כלומר, יש לא מעט אפשרויות, פוליסות וסעיפים שונים שיכולים להיכלל בביטוח הזה. לכן זה טבעי שלאדם מסוים שמנהל עסק כזה או אחר יהיה ביטוח חבות מוצר מסוים ואילו לבעלי עסקים אחרים יספיק ביטוח פשוט או פחות מקיף בנושא. אנחנו ממליצים לכם, למרות שזה לא פשוט, לעבור על כל הסעיפים של הביטוח שאתם עומדים לעשות כי זה הדבר היחיד שימנע מכם לשלם יותר מידי ולבחור בביטוח שלא מתאים לכם.

בואו לקבל המלצות מהסוכנים הטובים ביותר

קראתם כל מה שאפשר על ביטוח חבות מוצר ועדיין אין לכם מושג במה לבחור? לא יודעים כמה הגיוני לשלם ולא בטוחים שאתם בכלל זקוקים לביטוח כזה? אם כך, מה שאתם באמת צריכים זו המלצה של סוכן ביטוח מוביל. סוכן שידע לתת לכם הצעת מחיר לביטוח שהכי תשתלם לכם. לכן אנחנו מזמינים אתכם אלינו, כי אצלנו בסוכנות הביטוח "גבהים" תפגשו לא מעט סוכני ביטוח שיוכלו לכוון ולהמליץ לכם על פוליסה שתתאים בדיוק לצרכים האישיים שלכם. סוכן ביטוח  מתאים בשבילכם נמצא אצלנו. בנוסף תוכלו למצוא אצלנו מענה גם לביטוחים אחרים, כמו למשל ביטוח לעסקים.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן