ביטוח סיעודי השוואת מחירים

ביטוח סיעודי הוא מוצר, וכמו כל מוצר, ובמיוחד אם משלמים עליו סכום בלתי מבוטל לאורך שנים רבות, כדאי לבצע השוואת מחירים מקיפה לפני שבוחרים פוליסה. מצד שני, בגלל הקושי הרגשי שמעוררת המחשבה על כך שאנחנו עלולים לאבד את העצמאות ולא להיות מסוגלים לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות, במקרים רבים אנחנו נמנעים מלהקדיש לנושא החשוב את תשומת הלב הראויה לו.

למעשה, כשבוחרים ביטוח סיעודי השוואת מחירים יכולה להתבצע רק לאחר קבלת מספר החלטות, שכן הפרמיה מחושבת על סמך מספר פרמטרים שהמבוטח הוא זה שקובע אותם. הפרמטר הראשון הוא גובה הקצבה החודשית שיקבל המבוטח אם חלילה יהפוך לסיעודי. בהקשר זה כדאי לקחת בחשבון שעלות הטיפול החודשית באדם סיעודי שנשאר לחיות בביתו מוערכת בכ-10,000-13,000 ש"ח, וכדי לעבור למוסד סיעודי איכותי יש צורך בכ-13,000-16,000 ש"ח בחודש.

סוכן ביטוח עצמאי

פרמטר שני הוא אורך התקופה שבה יקבל המבוטח את הסכום הנ"ל. בעבר התפישה המקובלת הייתה שהפוליסה צריכה לכסות 36-60 חודשים, שכן אנשים סיעודיים לא האריכו ימים במרבית המקרים. גם כיום ישנם ביטוחים סיעודיים ל-3-5 שנים אבל במקביל יש גם פוליסות לכל החיים, ובאופן טבעי פוליסות אלה מקנות את השקט הנפשי המרבי (אם כי הן כמובן יקרות יותר). בכל מקרה יש צורך לערוך השוואת מחירי ביטוח סיעודי.

בנוסף לקראת רכישת ביטוח סיעודי השוואת מחירים צריכה לקחת בחשבון גם את רמת השירות של כל חברת ביטוח בתחום ספציפי זה – וכדאי להעדיף חברות שידועות בכך שהן לא מתחמקות מההתחייבות שלקחו על עצמן.

לסוכני הביטוח של גבהים בקיאות רבה בכל הנוגע לביטוחים סיעודיים, כך שתוכלו להיעזר בהם לטובת השוואת מחירים נכונה והגעה לכיסוי המתאים לכם ביותר במחיר הנמוך ביותר האפשרי. סוכן ביטוח פנסיוני כמו בסוכנות גבהים יעזור לכם להתאים את הפוליסה הנכונה ביותר עבורכם.

 

ביטוח סיעודי השוואת מחירים

אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדמיין את היום שבו הוא יהפוך להיות קשיש סיעודי, אך מצד שני, זה באמת עלול לקרות לכל אחד מאיתנו. יתרה מכך, אנחנו גם עלולים להפוך להיות סיעודיים עוד הרבה לפני הגעתנו לגיל השלישי, שכן גם תאונות קשות ומחלות קיצוניות עלולות להשאיר אותנו תלויים באחרים. לכן, מעבר לכך שנוכל לנסות לשמור על עצמנו ולדאוג לגופנו, כדאי יהיה גם לעשות ביטוח סיעודי ויפה שעה אחת קודם. הביטוח הסעודי שתעשו זו הדרך היחידה להבטיח שלא תפלו כנטל על אחרים ולכן יש לו חשיבות רבה.

ביטוח בריאות
 

איפה עושים ביטוחים כאלה?

אין ספק שאם תעשו חיפוש תגלו שישנן הרבה מאוד חברות ביטוח שמציעות לעשות לכם ביטוחים סיעודיים מכל הסוגים. עם זאת, לא בכל מקום תקבלו את הפוליסה הכי אטרקטיבית שיש, לא מבחינת המחירים ולא מבחינת הסעיפים שהיא כוללת. לכן הנושא של ביטוח סיעודי השוואת מחירים צריך לעניין אתכם, כי מה פתאום שתשלמו מחיר גבוה יותר מהממוצע על ביטוח כזה? לכן אנו מציעים לכם לבדוק כמה הצעות מחיר לביטוח סיעודי. כמו כן, רגע לפני שאתם חותמים על הביטוח הסיעודי שלכם עם חברה שאיש לא שמע את שמה, כדאי יהיה לבדוק דבר או שניים לגבי אותה חברת ביטוח. האם היא אמינה? וותיקה? והאם היא מעניקה שירות בכל עת?

סיוע בבחירת הפוליסה הנכונה לכם

מעבר לכך שצריך לבדוק כמה יעלה לכם ביטוח סיעודי, אתם בוודאי גם רוצים לקבל עזרה בבחירת הפוליסה המושלמת עבורכם. הרבה אנשים מתעסקים בעלויות של ביטוח, כמו למשל כמה עולה ביטוח בריאות פרטי. לכן אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, כי אצלנו בסוכנות הביטוח "גבהים" תוכלו לפגוש סוכני ביטוח שישמחו להמליץ לכם על לא מעט מוצרים ביטוחיים. בוודאי תוכלו, ביחד עם סוכן הביטוח שלנו, לבחור את הביטוח הסיעודי הנכון לכם, אז למה לדחות את העניין?

דילוג לתוכן