ביטוח ריסק מחיר

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת ביטוח ריסק מכל הסוגים – ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה או ביטוח מחלות קשות – הוא הפרמיה החודשית שנשלם עבור הפוליסה שמספקת לנו שקט נפשי (בזכות הידיעה שאם חלילה נתמודד עם מציאות מורכבת, לפחות בפן הכלכלי תהיה לנו עזרה משמעותית, ובנוסף אם נלך לעולמנו בגיל צעיר יחסית, יקירינו לא יישארו חסרי כל אלא יזכו לבסיס כספי איתן). יש לפנות לסוכן ביטוח מומלץ על מנת לקבל הצעת מחיר ביטח ריסק. 

יחד עם זאת כשבוחרים ביטוח ריסק מחיר הביטוח הוא רק שיקול אחד מתוך רבים. ביטוח הריסק הנפוץ ביותר הוא ביטוח חיים – כשהכוונה היא שמדובר בפוליסה שכוללת רק את הרכיב הביטוחי ואין בה רכיב חיסכון (רכיב שמעניק למבוטחים שהגיעו לגיל סיום הביטוח חלק מהסכום ששילמו לחברת הביטוח). השיקולים העיקריים ברכישת פוליסת ביטוח חיים ריסק הם גיל סיום הביטוח, סכום הביטוח ולגבי הפרמיה חשוב לבחון לא רק את התשלומים הראשונים שתעבירו לחברת הביטוח אלא מה קורה להם בעתיד, כולל כעבור 5 שנים.

בחירת סוכן פנסיוני

סוג נוסף של ביטוח ריסק הוא ביטוח מחלות קשות – במקרים אלה חשוב לבחון היטב את רשימת המחלות הקשות שעבורן תקבלו פיצוי מחברת הביטוח (ישנם הבדלים בין חברות הביטוח השונות מבחינת רשימת המחלות שעונות על ההגדרה "מחלה קשה"). לגבי ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח ריסק מומלץ גם הוא, כדאי לשקול הרחבות יקרות ערך. בפרט חשובה בחלק מהמקרים ההרחבה שמספקת פיצוי גם כששיעור הפגיעה בכושר העבודה נמוך מ-75% (הכיסוי הבסיסי הוא רק לפגיעה של 75% בכושר העבודה).

בכל מקרה מומלץ לרכוש ביטוח ריסק בעזרת סוכן ביטוח בעל ניסיון רב. הסוכנים של גבהים אמונים על מתן שירות קשוב ומקצועי, ובפרט מיומנים בלספק הסברים ברורים ומפורטים לגבי המהות של כל כיסוי ביטוחי כך שתדעו בדיוק על מה כדאי לכם לשלם, וכמה.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן