ביטוח רכב משתלם

ביטוח רכב הוא אחד הביטוחים היחסית פשוטים וכמובן גם אחד הנפוצים – כבר בסוף 2016 היו בישראל כ-3.3 מיליון כלי רכב ומאחר שעבור רובם ככולם ישנו גם ביטוח שהוא חובה, אך טבעי הוא שהציבור הרחב מגלה עניין רב בביטוחי רכב. על-מנת למצוא ביטוח רכב משתלם חשוב קודם כל להבין מהם הצרכים שלכם מבחינת הביטוח – כלומר מהו הכיסוי הדרוש לכם על-מנת לנהוג בראש שקט. ביטוח החובה, כדאי לדעת, מכסה רק נזקי גוף. על-מנת לזכות גם בכיסוי לנזקים שעלולים להיגרם לרכושו של צד שלישי, נדרש גם ביטוח צד ג', ואם אתם רוצים לקבל פיצוי גם במקרה שייגרם נזק לרכוש שלכם, יש להצטייד בפוליסת ביטוח מקיף (שכוללת באופן מובנה גם ביטוח צד ג'). הביטוח המקיף מגן עליכם מפני גניבת הרכב, נזקים שנגרמו לו בשל תאונה וגם באירועים אחרים שעלולים לגרום לנזק כבד דוגמת שריפה או פגעי מזג אוויר. ישנן היום המון חברות שמציעות ביטוח רכב, לכן מומלץ להיעזר בסוכן ביטוח רכב כדי לקבל את המחיר המשתלם ביותר.

באופן טבעי ככל שהיקף הכיסוי נרחב יותר, כך הפרמיה גבוהה יותר. אם ברשותכם רכב יקר, יש היגיון כלכלי בלרכוש ביטוח מקיף, אולם במקרים שבהם מדובר במכונית ישנה יחסית בהחלט יכול להיות ביטוח רכב משתלם שכולל רק צד ג' (שכן גם אתם עצמכם נוסעים במכונית שערכה נמוך, צד ג' עדיין עשוי להיות מכונית יקרה מאוד). מחיר ביטוח חובה לרכב גם מושפע מסוג הרכב, לכן יש לקחת את זה בחשבון.

עוד מרכיב שמשפיע על מחיר הפוליסה ובהתאם על עד כמה היא משתלמת הוא התוספות השונות לביטוח. כך למשל ישנה תוספת שמבטיחה רכב חלופי אם זה שלכם מושבת, שירותי גרירה, פיצוי בגין שבירת השמשות ועוד. מומלץ בחום לבחון היטב עד כמה כל תוספת שכזו קריטית מבחינתכם – אם הזמן שלכם יקר, רכב חלופי הוא תוספת מתבקשת. אם מספר ימים ללא רכב צמוד אינם משימה בלתי אפשרית מבחינתכם, כדאי לשקול ויתור על התוספת הזו וחיסכון בגובה הפרמיה.

המלצה נוספת היא לנהוג בזהירות – בעיקר כדי לחזור הביתה בשלום, אבל גם מבחינת עלות ביטוח הרכב יש בכך תועלת. בכל מקרה תוכלו להיעזר בסוכנים המנוסים של גבהים כדי להגיע לפוליסה הטובה ביותר בהתאם למאפיינים הספציפיים שלכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן