ביטוח תכולה לדירה

עבור רוב בני האדם דירה היא לא רק מקום שמספק קורת גג אלא גם חלל שבו מאוחסן רכוש יקר ערך רב: מכשירי חשמל, רהיטים, תכשיטים, מחשבים ועוד. רכוש זה חשוף ללא מעט סיכונים, וביניהם שריפה, פריצה, רעידת אדמה והצפה. על-מנת להתגונן בפני מצבים שבהם נגרם לכם נזק כלכלי כבד, ניתן לבצע ביטוח תכולת דירה, ועוד המלצה היא לבצע ביטוח זה באמצעות סוכן מיומן שיעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים ואיזה מוצר ביטוחי מספק את המענה האופטימלי לצרכים אלה. אם אתם מעוניים לדאוג לרכוש שלכם בעת צרה, ביטוח תכולה הוא דבר חובה.

סוכנות מובילה

מה כולל ביטוח תכולת דירה ומה לא?

כשמחפשים ביטוח תכולה לדירה מגלים שלל פוליסות כך שניתן להתאים את הפוליסה לצרכים הספציפיים של כל אדם. במרבית המקרים הביטוח מכסה נזקים לרהיטים ומכשירים חשמליים ולא מכסה נזק למסמכים, ניירות ערך, כלי נשק, ספרים ופריטים אחרים שקשה להעריך את שוויים הכספי. עוד חשוב לדעת שאת הקירות, הכלים הסניטריים, הדלתות ושאר פריטים שהם לא חלק מהתכולה אלא מהמבנה עצמו יש לבטח בנפרד (באמצעות ביטוח מבנה).

הרחבות אפשריות לביטוח תכולה

חשוב לבחון היטב את הכיסוי שמעניקה הפוליסה – הן מבחינת הפריטים שמכוסים והן מבחינת האירועים שמאפשרים את הפעלת הביטוח (למשל לא כל פוליסה כוללת כיסוי בפני רעידת אדמה, או בפני הצפה). בנוסף, תוכלו להרחיב את הפוליסה הבסיסית כך שהיא תכלול גם אחריות כלפי צד ג' (מומלצת בעיקר למי שמעסיק אצלו בבית עובדים), כיסוי לדוד שמש ו/או חשמל, כיסוי בפני נזק לארונות קיר וישנן עוד תוספות אפשריות.

המלצות על סוכן ביטוח מומלץ לבדוק לפני שבוחרים אותו, במיוחד כאשר מדובר ברכוש שלכם. סוכני הביטוח של גבהים אמונים על התאמת ביטוח תכולה לדירה בדיוק לצרכים הספציפיים שלכם. הסוכנים שלנו מקפידים על הסברים מפורטים וברורים כך שתבינו בדיוק על מה אתם משלמים, יעזרו לכם להגיע לפרמיה מינימלית בהתאם למאפייני הדירה ואמצעי ההגנה שמותקנים בה ובאופן כללי יוודאו שהרכוש שלכם מוגן היטב כך שתוכלו לישון בראש שקט.

 

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן