הצעת מחיר ביטוח משכנתא

כשבנק כזה או אחר מעביר לחשבון הבנק של לקוח סכום כסף גבוה במיוחד לצורך רכישת דירה, באופן טבעי הוא מעוניין לצמצם למינימום את הסיכון לכך שהלווה לא יחזיר את מלוא הסכום (כולל כמובן הריבית). ישנם שני מצבים עיקריים שעלולים למנוע את החזרת הכסף – מותו של בעל המשכנתא ונזק של ממש לנכס שעבורו נלקחה ההלוואה (כידוע כל עוד לא נפרעה המשכנתא במלואה, הדירה שייכת לבנק ומהווה עבורו ערבות להחזר הכסף). בהתאם מחייב הבנק ביצוע שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

חשוב להדגיש: כל מי שלוקח משכנתא יכול לבחור את פוליסות הביטוח ולא מחויב לקבל את הצעת הבנק לגביהן. קבלת מספר הצעות מחיר לגבי ביטוחי המשכנתא השונים מאפשרת מצד אחד חיסכון כספי שעשוי להיות משמעותי, ומצד שני מבטיחה כיסוי שמתאים גם לצרכים של הלקוח ולא רק של הבנק. ביטוח מבנה למשכנתא הוא הכרחי כאשר רוצים לקחת משכנתא.

סוכן ביטוח חיים

ביטוח מבנה למשכנתא כולל כיסוי בפני נזקים מגורמים רבים אפשריים: הצפות, שיטפונות, רעידות אדמה, שריפות, פגיעות מכוונות מעשה ידי אדם (כמובן לא כולל בעל הנכס), פגעי מזג אוויר ועוד. בפוליסת ביטוח מבנה "רגילה" רשאי המבוטח להסיר חלק מהכיסויים כדי לשלם פרמיה מופחתת – למשל לוותר על הכיסוי לנזקים עקב רעידת אדמה או נזקי צנרת – אבל כשהבנק הוא המוטב מן הסתם הוא אינו מוכן להעמיד בסיכון את הנכס ששייך לו ועל כן הביטוח כולל את כל הכיסויים. מומלץ לשקול הרחבה לכיסוי נזקים גם לתכולת הדירה, כלומר כל הרכוש שלכם שנמצא בנכס (רהיטים, ציוד חשמלי וכו'), ועוד הרחבה שעשויה להתגלות כיקרת ערך היא "סכום נוסף בבניין משותף" (כיסוי שמעניק פיצוי מוגדל במקרים שבהם הדירה ניזוקה באופן בלתי הפיך וכבר אינה אפשרית למגורים – כך שתוכלו לרכוש דירה חדשה מבלי להידרש להשקעה נוספת).

עלות ביטוח החיים למשכנתא נקבעת בהתאם לנתונים האישיים שלכם ובפרט הגיל, העיסוק ומצבכם הבריאותי, וכן על-פי נתוני המשכנתא כולל משך תקופת ההחזר. סוכני הביטוח של גבהים מיומנים במתן מידע מפורט וברור לגבי כל פוליסת ביטוח משכנתא, כך שתוכלו להגיע לביטוח הטוב ביותר לא רק מבחינת הבנק אלא גם ובעיקר מבחינתכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן