הצעת מחיר לביטוח רכב

קבלת הצעת מחיר לביטוח רכב, וליתר דיוק מספר הצעות מחיר, היא פעולה שרוב בעלי כלי הרכב בארץ מבצעים פעם בשנה כשמגיע מועד החידוש של ביטוח נפוץ זה. באופן טבעי הפרמיה היא הפרמטר העיקרי לבחירת חברת הביטוח הנבחרת – אולם מומלץ לתת משקל בבחירה גם לסעיפים נוספים. המלצה נוספת היא להיעזר בסוכן ביטוח אובייקטיבי, שכן גם אם מדובר בביטוח שנחשב פשוט יחסית, רק כשבתמונה יש גם איש מקצוע מנוסה אתם יכולים לדעת בוודאות שקיבלתם את כל הכיסוי הדרוש לכם ובמחיר אטרקטיבי באמת.

סוכן ביטוח אלמנטרי

איזה ביטוח רכב אתם צריכים?

כדי להשוות באופן מושכל בין הצעות מחיר לביטוח רכב כדאי קודם כל להחליט מהו היקף הכיסוי הנכון עבורכם. מרכיב אחד בביטוח הרכב הוא ביטוח חובה שכשמו כן הוא, חובה, ובנוסף ישנן שתי הרחבות אפשריות: צד ג' ומקיף. ביטוח צד ג' מכסה נזק שנגרם לרכוש של אדם אחר עקב השימוש ברכב שלכם ואילו ביטוח מקיף כולל את הכיסוי הנ"ל ובנוסף גם כיסוי לנזק לרכב שלכם כתוצאה מגניבה, תאונה, שריפה, מכת ברק, שיטפון, מעשי זדון ועוד. מי שבבעלותו רכב ששוויו נמוך לא בהכרח זקוק לביטוח המקיף ויכול "להסתפק" גם בביטוח צד ג'. על מנת להשיג ביטוח רכב משתלם אתם צריכים קודם סוכן שיוכל לעזור לכם בזה.

מה משפיע על מחיר ביטוח רכב?

כשמקבלים הצעת מחיר לביטוח רכב ישנה בחירה בין מספר רמות של השתתפות עצמית. ככל שההשתתפות העצמית גבוהה יותר כך הפרמיה תהיה נמוכה יותר. חשוב להדגיש שהשיקול העיקרי בבחירת השתתפות עצמית גבוהה הוא לאו דווקא עובדת היותכם נהגים זהירים אלא מידת שנאת הסיכון שלכם (מי שמוכן לקחת על עצמו סיכון גבוה יותר ישלם מעט פחות). באופן כללי כדאי להיות נהגים זהירים גם מבחינת הביטוח, שכן במקרים אלה הפרמיה מופחתת.

סוכני הביטוח של גבהים יעזרו לכם להבין מהם הצרכים החשובים ביותר עבורכם מבחינת ביטוח הרכב וכך להשוות באופן מושכל בין הצעות המחיר – בדרך לביטוח שיאפשר לכם לנהוג בראש שקט באמת. הם יעזרו לכם בביצוע בדיקת ביטוח רכב.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן