פוליסת חיסכון דמי ניהול

עבור כל מי שמבקש לרכוש פוליסת חיסכון דמי ניהול הם מן הסתם אחד הפרמטרים שנלקחים בחשבון במסגרת בחירת המוצר הספציפי. כדאי לדעת שבאופן כללי דמי הניהול של פוליסות החיסכון נמוכים יחסית – עד 2% ובמקרים רבים סביב ה-1% – ושניתן להתמקח לגביהם. חלק מהלקוחות נוטה לוותר על האפשרות הזו, וחבל: גם עשירית אחוז, כשמדובר על מוצר חיסכון לטווח הבינוני, עשויה להסתכם בסכומים בלתי מבוטלים. אתם מצליחים לדמיין מישהו מוותר למשל על סופשבוע בצימר, או על סמארטפון חדש?

סוכני ביטוח

בכל מקרה, כדאי כמובן לבחור פוליסת חיסכון לא רק על סמך דמי הניהול אלא גם על סמך התשואה הצפויה, ועוד שיקול חשוב הוא רמת הסיכון שמאפיינת כל פוליסה מסוג זה. חברות הביטוח מציעות פוליסות חיסכון בשלל מסלולים – אג"חי, מט"חי, צמוד מדד, שקלי, מניות ישראליות, מניות בחו"ל ועוד – ולכל אחד מהם חלוקת נכסים אופיינית שונה. חלוקת הנכסים משפיעה כמובן הן על רמת הסיכון והן על פוטנציאל התשואה, ומומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כדי לבחור במסלול שמתאים למידת שנאת הסיכון שלכם ובאופן כללי לצרכים שלכם כמשקיעים.

נתון נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא מדד שארפ. לכל פוליסה ספציפית ישנו מדד שארפ שמעיד על היכולת שלה לספק תשואה עודפת ביחס לרמת הסיכון שאפיינה אותה. באופן טבעי ככל שמדד השארפ של פוליסה מסוימת גבוה יותר, כך היא מנוהלת טוב יותר. גם התשואה המצטברת במשך 3 או 5 השנים האחרונות היא אינדיקציה לאיכות הניהול של הכספים בפוליסה, ובהתאם גם לתשואה שהיא צפויה להניב לכם אם תבחרו בה.

סוכני הביטוח של גבהים מכירים היטב את כל פוליסות החיסכון של הראל, הכשרה, הפניקס, מנורה ושאר חברות ביטוח, וישמחו לעזור לכם לבחור נכון את מוצר ההשקעה הטוב ביותר עבורכם ספציפית. גבהים נכללת בין סוכנויות ביטוח גדולות ומובילות וסוכני הביטוח ישמחו לעזור לכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן