כמה ביטוח חיים צריך

ביטוח חיים הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר. אמנם מי ש"נהנה" ממנו הוא לא המבוטח עצמו אלא יקיריו, אבל כל אדם בעל אחריות חייב לקחת בחשבון את האפשרות המצערת שילך לעולמו בגיל צעיר יחסית, כשמשפחתו ובעיקר ילדיו לא הגיעו לעצמאות כלכלית – ולהבטיח את עתידם גם במקרים אלה.

אחת הסוגיות המהותיות בנוגע לפוליסת ביטוח חיים היא מהו סכום ביטוח חיים מומלץ. חשוב להדגיש: הסכום שמופיע בפוליסת ביטוח חיים הוא לא השווי שלכם או ערך החיים שלכם – אלא הסכום שיספק לבני המשפחה שלכם בסיס איתן לרמת חיים נאותה גם אם חלילה תלכו לעולמכם. חשוב להשקיע תשומת לב בחישוב הסכום הנ"ל: סכום נמוך מדי עלול שלא להספיק לאורך זמן וליצור קושי כלכלי שניתן היה למנוע אותו בקלות, ומצד שני סכום גבוה מדי יוביל לתשלום פרמיה גבוהה שלא לצורך והפסד כלכלי בהווה. הדרך הטובה ביותר היא להיעזר בסוכן ביטוח בעל ניסיון בביטוחי חיים. בכל מקרה הנתונים הרלוונטיים הם רמת ההכנסה הנוכחית שלכם, רמת ההוצאות הנוכחית של המשפחה, ההכנסה העכשווית והצפויה בעתיד של בן/בת הזוג (כלומר היכולת שלהם לפרנס את המשפחה אחרי מותכם), מספר הילדים וגילאיהם. בדרך כלל מקובל להבטיח הכנסה חודשית יציבה לכל ילד עד גיל 25, אבל אם תרצו לספק להם פרק זמן ממושך יותר עד שיעמדו ברשות עצמם לגמרי מבחינה כלכלית תוכלו כמובן לעשות זאת ולהגדיל את סכום הביטוח. המלצה נוספת היא לבחון אחת לשנתיים את ביטוח החיים ולראות אם כדאי לשנות את סכום הביטוח.

באופן כללי נדרשת כאמור בקיאות ספציפית לגבי ביטוחי חיים – הסוכנים של סוכנות "גבהים" אמונים על מתן הסברים מפורטים וברורים במיוחד, כך שכל אחד וכל אחת יוכלו להבין בדיוק מהו סכום הביטוח האופטימלי עבורם, וכך יוכלו להבטיח את עתיד משפחתם במחיר המינימלי. הסוכנים שלנו יסבירו לכם מה זה ביטוח חיים, למה הוא נחוץ ומהי הפוליסה הכי נכונה עבורכם.

    השאירו מס' טלפון ונחזור אליכם בהקדם

    דילוג לתוכן